Sammanfattning av år 2008 :P

Okey då, en om 2008.
Men den blir mycket mycket kortare.

Dels för jag inte orkar skriva långt, och dels för att jag fan inte minns nått xD

Roligast:
Roligast i år får bli sommaren istället för en specifik händelse. Roliga fester, roliga människor, bra väder och vattenpipa. Andens födelsedagsfest samt all tid vi tillbringade under trädet vid gamla bron vid ån är trevliga stunder ^^,

Pinsamast:
Vet faktiskt inte. Pinsamma saker har säkert hänt, men det har jag nog förträngt :P

Läskigast:
Särskilt läskiga grejer har väl inte direkt hänt i år hellre. Och har de hänt verkar jag ha förträngt dom med..

Tråkigast:
Alla helger då jag bara har suttit hemma och inte orkat göra nånting. Tycker mina vänner ska bli bättre på att bjuda med mig på happenings ^^

Fast allra tråkigast är att Buller blev inställt! Det förstörde nästintill hela sommaren, och jag tänker på det jävligt ofta.

Bästa låten:
Bästa låten som kom ut 2008 vet jag inte riktigt, och vilken låt jag har knoddat mest i år har jag inte heller koll på.
Beatles skiva Revolver är en av de mest spelade skivorna iaf.

Bästa nya kontakter:
Kille:
Adam Aspengren for the win.
Vi träffades nån gång i Februari, och vi blev snabbt vänner. Ett tag var vi med varandra varje helg och de flesta vardagarna. Jag sov där så ofta att flera av mina andra vänner trodde vi var tsm ett tag xD
Nu har vi förlorat kontakten litegrann, men han är fortfarande den bästa nya konakten för i år.

Tjej:
Svårt faktiskt. Kommer inte direkt på nån jag lärt känna i år som jag räknar som en vän och därför kan få titeln bästa nya kontakt.
Hjälp mig någon? ^^

Kommentarer
Postat av: Gidde

JAG DÅ ?! :o

2009-02-01 @ 02:15:27
URL: http://gidd3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0