Ny design

Gjorde om min design igår, blev den bra?

För er som använder blogg.se kan jag berätta att jag tog "Food" designen, och bytte bilden där uppe, färgen på bakgrunden och rubriken samt bytte ut bilden precis innan rubriken.

Idag har jag haft matte (då vi räknade om sannolikhet, soft lektion) och sedan Filmkunskap (I'm loving it).
Sen drog jag hem, satt vid datorn och spelade Guitar Hero.
Sen kom Oggy :)

Vi såg på ett program om fetma, "Generation Fett" tror jag det heter. Detta avsnitt handlade om Missisippi, USAs fetaste stat. De käkade typ enbart friterat.

Efter det käkade vi friterade pommfritt och kyckling (jag då, inte Ogggy för han är vegetarian) ^^,
Jag är inte påverkade av TV direkt xD

Oggy är ledig imon, så han sover här ikväll :)
Så när jag åker in till skolan med 07.33 bussen drar han hem och snoosar lite innan han kommer till min skola efter lunch och är med mig :)

Kommentarer
Postat av: tezza

vsg=)



det finns ju två "the girl next door" en är en komedi och en är en typ.. thriller/drama.

den jag sett är den hemska, den är verkligen jobbig att titta på, men sevärd! absolut!



ska kolla upp den=)

10 orsaker att hata dig har jag sett så många gånger=)

2009-01-30 @ 13:30:05
URL: http://ttezza.blogg.se/
Postat av: Lollo

snygg design :) <3

2009-01-30 @ 14:40:36
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Carina

Sluta svulla en massa friterat!!!!!!!

Kraaaaaam Mamma.

2009-01-30 @ 16:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0