Funderingar om ny design och vilka ni är

Jag har stängt av mitt mer-trafik grejs för ett tag nu, vilket betyder att de som kollar in min blogg kan adressen utantill.

Det är oftast 4 stycken varje dag, ibland nån mindre eller nån till.
Vilka är ni egentligen?

Vill att ni alla (inklusive du mamma) skriver en kommentar så jag vet vilka ni är ^^,

Vidare så funderar jag på att göra om bloggen lite. Ändra bakgrundsfärg och bilden där uppe.
Men vet inte vad jag ska ha där uppe direkt..

Kanske:
1. Massa bilder på mig (som nu fast med nyare bilder)
2. Massa bilder på mig som flyter in i bakgrunden typ
3. Mitt namn i grafitti-stile
4. Massa (tecknade?) grejer som passar in på mig som flyter in i bakgrunden typ
5. Nått helt annat?

Ge mig förslag? (kan ni ju passa på att göra när ni berättar vilka ni är).

Med grejer som passar in på mig tänkte jag typ en not för musiken, colaflaska och sånt. Men vettefan riktigt.
Kanske jag ska ha massa ord i olika stilar över hela? Typ band som är bra, eller ord som passar mig. Och kanske mitt namn i mitten?

Vettefan riktigt :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kollar en gång om dagen :D

2009-01-22 @ 22:14:21
Postat av: oggy

jag skrev namn, men den tog bort det!

2009-01-22 @ 22:15:34
Postat av: Lollo

alltså jag vet inte om jag har ngra förslag, men jag tycker iaf om att läsa din blogg x) själv orkar man inte skriva (A) haha! <3

2009-01-23 @ 12:43:41
URL: http://www.bilddgaboken.se
Postat av: GustavF (f.d. alvedon)

Jag kollar(A)

2009-01-24 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0