Söndag och måndag

Godmorgon Godmorgon.

Sitter i skolan just nu och känner mig sådär lagom trött. Sov typ 5 timmar inatt bara.

Gårdagen spenderade jag med Oggy (as usual) och vi gjorde väl inte allt för mycket egentligen, dock lite mer än vad vi brukar.
Vi vaknade vid 1tiden av att Gustav (var det han, jag var så jävla trött att jag inte mindes, jag bara antar att det var han :S) ringde och frågade om Oggy var där.
Oggy har ju ingen sändning ute i Forsbacka, så alla som vill nå honom när han är där får ringa på min mobil.
Skönt tycker Oggy iaf, då det betyder att han slipper de flesta som vill nå honom :P

Sen tvingade jag upp Oggy till att äta frukost,
och efter det bakade vi kokosbollar! :D

Varför bakar man inte kokosbollar oftare för?
Tar 10 minuter att göra, är hur enkelt som helst, plus att det är hur gott som helst också!
Vårt recept var det barnvänliga alternativet jag hittade för ett tag sedan. Inge kaffe, och i med lite vaniljsocker så smakar det mums! :)

Efter kokosbollsbakandet var det dags för nästa event, nämligen att städa mitt rum.
Med tanke på att det var några månader sen sist, att jag inte såg mitt golv och att jag hade en bok jag inte hittade nånstans i röran så kändes det som att det var dags.

Efter städandet så drog vi hem till Oggy, käkade lite mackor och gröt (inte jag, jag gillar inte gröt) och sen tog vi det lugnt resten av dagen.
Oggy bäddade rent i sängen och jag satt vid datorn, och efter det såg vi på de två senaste avsnitten av Scrubs.
Sen åkte jag hem och kollade på Skinks och "2001 - A Space Oddyssey" innan jag somnade vid 2tiden.


Idag åkte jag in till skolan för att få reda på att det inte var någon svenska, utan att det var fritt arbete istället. Så jag satt mig vid datorn och började surfa runt på tribalwars och travians forum, som alltid.
Orkgade inte med att börja på novellen just nu, känner inte insperation nog. Blir nog till att jobba på lovet istället, kanske på tågresan ner till teamträffen som ändå tar 3 timmar.

Så om några minuter är det Graf lektion, som håller på ända till klockan 2 (med 1 timmes rast).
Och jag är inte direkt på det bästa och roligaste humöret, men det får väl duga. Jag och Jacob måste göra klart vår filmaffisch, och till nästa måndag ska jag vara klar med tidningen om mig själv.
Jag är expert på att skjuta upp grejer ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0