@ school

SNÄLLA RÖSTA PÅ FÖRRA INLÄGGET, I NEED HELP!!

Sitter i skolan just nu och är så där lagom aktiv, not.
Är så himla trött, och känner ingen som helst inspiration eller nått.

Så jag sitter och lyssnar på musik, kollar bilddagboken och tribalwars.
Lyssnar på Whitey och saknar Oggy.
Och saknar Spotify som fan gör jag! Man kan ju inte ladda ner nått sådant på skolans datorer :(

Min morsa har för övrigt blivit beroende av "Bubbles", så igår ockuperade hon datorn hela kvällen ^^,
Jag och brorsan funderar på att ringa com hem och be om barnlås så att man inte kan sitta längre än till 22.00 på kvällarna ;)

Snart ska jag väl gå iväg på lunch (var det korv nån sa?) och sen ska jag försöka bli mer kreativ och föra över första skissen från papper till datorn.
Vi har ju faktiskt både detta projektet och ett till som ska vara klart till sportlovet.

Kommentarer
Postat av: Mr love

Du har 2 grejer innan lovet och sitter och snackar korv? -.-

Någon här har glömt att plugga. :O

/Mr love

2009-02-02 @ 11:38:33
Postat av: Carina

Jag kan inte välja åt dig....

Och vet du? Jag bubblar idag oxå......

2009-02-02 @ 17:27:41
Postat av: Carina

Alltså mamman.

2009-02-02 @ 17:29:31
Postat av: Bartman

Haha.Den var skön den Yozzans mamma;)



Pluggar inte så mycket själv heller,men till och med jag kan fixa klart 2 projekt till sportlovet.(men det beror mest på hur avancerade projektena är)



Dags oc plugga:D

2009-02-16 @ 20:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0