Nervös.. Och munter ^^

Ska börja med att säga att det känns otroligt roligt med alla kommentarer om hur snygg min blogg är :)
Speciellt när jag faktiskt har gjort designen själv, och inte alls lagt ner särskilt mycket tid på det heller.
Jag kanske inte är så dålig som jag tror? ;)

Så, nu är det fredag och jag ska alldeles strax gå till Knoppen (firitdsgården) där jag ska jobba på mellanstadiediscot ikväll.
De hade ju studiedag i tisdags och alla var lediga, så jag jobbar idag istället.

Detta blir det sista inlägget jag skriver före träffen, eftersom jag åker imon 09.05 och jag ska jobba ikväll..
Nervös som sjuttsingen börjar jag bli. Jag menar, jag brukar inte åka 3 ½ timme buss för att träffa helt främmande människor i 24 timmar allt för ofta ;)
Känns ju lite nervöst med det här att jag inte har full koll på vad som händer när jag väl landar i Norrköping, men Amaris har iaf lovat att det ordnar sig ^^
Jag har tagit Octas nummer också, så blir jag alltför nervös kan jag ju ringa han och gråta ut lite ;)

Nej, nu ringer min klocka om 1 minut och säger åt mig att börja klä på mig och göra toalettbesök innan jag går iväg.
Wish me luck ikväll och hela helgen nu ;)

Oscarsgala på söndagnatt förresten, detta ska bli intressant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0