Rock Mot Rasism

Helgen var förresten riktigt trevlig.
Var på Sjömanskyrkan pretty much hela tiden mellan fredag klockan 2 på dagen och söndag klockan halv 5 på morgonen.
Åkte hem och sov fredagnatt såklart, men var tillbaka redan vid 3 dagen efter när det startade igen.

Det var massor av trevliga människor och bra band.
Jag, Pontus och Björn roade oss mestadels med att bara dra runt och kolla läget, och så spela Magic såklart.

Lördag natt var det först efterfest där vi åt massa gott, meloner och nötter :P
Sen så gick jag, Pontus, Björn och Jonas hemåt vid halv 5 tiden.
Jonas drog och sov i Ung Vänster lokalen, Pontus tog sig hem mot Andersberg och jag och Björn drog hem till han.
Hemma hos Björn tillbringade vi morgonen med att sitta vid datorn och bara ta det lugnt. Snacka och kolla datorn som vanligt :P
Sen somnade vi vid 8tiden nångång för att vakna igen klockan 2.

Söndagen spenderades med att spela tv-spel hemma hos Björn typ.
Fast jag var värdelös, så det var inge kul :P
Magicspelande hann vi också med såklart :)
Jag förlorade stort.


RockMotRasism
Björn, Jag och Pontus i köket innan allt drog igång riktigt.
Alex står bakom och brer mackor.
RockMotRasism
Jag promotar ätandet av kikärtor och Björn verkar gilla det :P
RockMotRasism
Jonas var glader! Han verkade gilla maten Björn å Pontus lagade.
RockMotRasism
Uppe i Caféet sent på fredagskvällen. Jag är inte full, bara trött:P
Björn spelar på Pontus DS.
RockMotRasism
Magicspelande på gång!
RockMotRasism
Efterfesten på lördagen. Jag, Pontus och Jonas.
De dricker öl, jag drack inget:P Vi var ganska så slut efter helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0