Julhelgen är nu över.

Jag har ätit pizza 3 gånger på 3 dagar :D

Nu sitter jag och bara tar det lugnt framför datorn.
Funderar på att dra ner och käka lite chips och bara slappa tills jag somnar eller nått.
Julhelgen har vart fylld med saker, så det är lite skönt att bara ta det lugnt också.

Torsdagen
- Julfirande med familjen, sen in till stan med syrran och drog på först Rockbaren, sen Old Saints och till sist Club Cava. Sedan kom Kim + folk och umgicks också, och lite senare även Kajsa.
Var grymt roligt med ett dansgolv, och trots att det var lite lite folk så hade vi riktigt kul ändå :)

Fredagen
- Var hemma och slappade på dagen, sen blev det in till stan och träffa Kim, Hampus å Erik på Natti Natti. Efter det så drog vi hem till Hannah på en fest med massa människor. Efter nån timme där med trevliga människor så drog vi oss vidare till Club Cava igen. Massa dansande igen och mycket mer folk, massa trevliga! Blev en stund på Old Saints också innan vi drog oss hemåt.

Lördagen

- Var inne i stan med Kim ett tag och promenerade runt i väntan på hans tåg hem. Efter det så drog jag hem till björn där jag pretty much inte gjorde någonting som vanligt. Vi käkade på Natti Natti, hade nått slags snökrig, och även en brottningsmatch. Sista vi gjorde innan jag drog därifrån var att kolla på Naruto, och det var faktiskt inte helt illa.
Sen så var jag på väg hem med sista bussen, men drog hem till Oggy istället och spelade sällskapsspel med han och hans bröder. Sen kollade vi på 8 Mile innan vi däckade av trötthet nån gång sådär vid 4-5.

Söndagen
- Vaknade upp hemma hos Oggy. Jag satt vid datorn ett tag medans han spelade PSP. Sen så skulle han till sin moster vid 4tiden så då tog jag bussen hem. Den åkte 13 över från stan istället för 20 över så den var väldigt tidig till Köpis, så jag drog in på Onoff och kollade på spel ett tag medans jag väntade på bussen.
Sen efter att jag kommit hem så åkte jag och brorsorna och hämtade pizza på Storsjöns. Efter det har jag bara kollat på Andra Sidan Häcken och tagit det lugnt.

Så nu är då bara frågan, vad händer imorgon? ^^,


Syster + julgran.


Kommentarer
Postat av: matilda

gott med pizza!

2009-12-28 @ 22:39:21
URL: http://maaatiiildaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0