Grattis bror min.

Jag skrev en dikt idag, det händer inte allt för ofta.
Jag skulle inte på något sätt påstå att den är bra, för den har varken rytm eller rim eller något.
Men det viktiga i den är dess meningen. Och det var skönt att få skriva av sig.
Att få ut sina känslor och försöka sätta ord på dom.
Ibland är det svårt att ens själv veta hur man känner.

Så vad har hänt hittills i veckan då?
Inte allt för mycket. Har vart med Björn, Cissi, Pontus och Ida.
Måndagen spelade vi Magic, och samma sak på tisdagen.
Var en vända på stan i tisdags också. Köpte en popcornmaskin till Karin och satte in julklappspengarna på banken.

Idag så har jag inte gjort allt för mycket.
Jag sov hemma hos Björn inatt, och vi somnade inte fören klockan var närmare 6 imorse.
Så vi vaknade vid 4tiden idag.
Efter att jag hade vaknat och sett på ett avsnitt Simpsons så åkte jag med bussen hem.
Firade min storebror som fyllde 22 med att äta lite mandeltårta.
Efter det har jag bara tagit det lugnt. Sett på tv och suttit vid datorn.

Nu ska jag se klart på ett avsnitt Dawsons, och sen ska jag ner och försöka sova hade jag tänkt.
Imorgon bär det av hem till Cissi med gänget för att äta gott och ha trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hmm..trodde du skulle skriva dikten efter inlägget.. Vad snopen jag blev!

2009-12-31 @ 09:52:02
Postat av: Josefine "Yozzan" Lande

Nej, dikten var för privat :P

2010-01-01 @ 22:39:27
URL: http://altgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0