Bully!

Idag har det varit en helt ok dag i skolan.
Slappade mestadels, och sen slutade jag vid halv 1.

Drog jag hem till Hannah och var där med Oggy tills klockan var 2.
Då drog jag till Köpis och kollade runt lite på El Giganten och Game, medans Oggy drog till sin sista lektion.

Efter det så var jag med Oggy först någon timme, och sedan var jag med Hannah igen.
Hann även med att träffa Adam på stan, och även Pontus en snabbis.

Har beställt "Canis Canem Edit; Bully" till Playstation 2 nu. Ett sjukt kul spel!
Leveranstid 1-3 arbetsdagar, så jag får se om jag får det denna vecka. Troligtvis blir det efter helgen, men still; najs!

Har även kollat lite på ett Nintendo Wii på blocket.
13 stycken spel samt 2 handkontroller, 1 nunchuck, 1 ratt och en handdosa.
2500 kr är konstanden för allt detta.
Hoppas att snubben svarar på mitt mejl nu bara!

Kommentarer
Postat av: Gabbsmo

hmmm... wii är en kul tanke men jag är mäkta besviken på spelutbudet =(

2009-09-15 @ 19:56:57
URL: http://gabbsmo.dagbok.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0