Visste du att?

Visste du att...

...den genomsnittliga 18-åringen sett 26000 mord på TV!

...världens sömnigaste djur är sengångaren som sover bort 80% av sitt liv.

...det är förbjudet att kyssas för "sexuell njutning" i Iran. Den som ertappas döms till 100 slag med piska.

...spetälska är den minst smittsamma sjukdomen av alla smittsamma sjukdomar.

...människor och delfiner är de enda djur som har sex för nöjes skull.
Edit: Enligt Nonian har även dvärgchimpanser sex för nöjes skull.

...flodhästen är det djur i afrika som dödar mest människor.

...om hälften av alla hushåll har tre lågenergilampor i stället för glödlampor så sparar vi tillsammans drygt 100 miljoner kronor i energikostnader.

...vattensängen drar lika mycket energi på ett år som spisen och tvättmaskinen tillsammans.

Och så en bild på mig för jag är snygg och gillar den här bilden ^^,
123

Kommentarer
Postat av: Lollo

Shit vad du vet då!! hahaha nu vet jag också det ^^, lalllaa..<3

2008-09-05 @ 14:55:19
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Mr love

Hehe. I mitt nästa liv ska jag vara en blandning av delfin och flodhäst. xD

//Mr love

2008-09-05 @ 15:58:18
Postat av: Nonian

Lögn och propaganda! Även dvärgschimpansen har sex för nöjes skull.

2008-09-07 @ 09:54:49
Postat av: Jenny Sellsve

Det där med kyssningen var ju sjukt:S

2008-09-07 @ 18:23:10
URL: http://sellsve.nu
Postat av: Alvedon

Hmm... Nytt inlägg? (A)

Imorron så kommer jag och tar ditt jobb... Mwhahahaha

2008-09-07 @ 21:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0