Ny säng och klädletardag

När jag kom hem var min säng borta.
På dess plats stod det istället en annan säng.
Fast jag blev inte så chockad, då mamma ringde och berättade om att jag skulle få en ny säng redan igår.
Så den nya sängen jag har nu är 90cm istället för 80cm. Inte så stor förändring men iaf lite.
Och den förra sängen jag hade var undersängen till en gammal våningssäng, fylld med gamla klistermärken och var jätteful. Så jag har inte direkt något emot att ha en ny säng ^^,
Mamma har lovat mig en större säng ju, så jag hoppas att jag får en sådan så småningom. Annars blir jag riktigt sur, då jag fick det i typ julklapp/födelsedagspresent.

Var på stan med Oggy idag och kollade på kläder och skor.
Vi var in på HM, Kappahl, Lindex, JC, Blå och Carlings. Kollade på både barnavdelningen (jag kan ha kläder därifrån ja:P) och vuxenavdelningen.
På JC hittade jag ett par blåa byxor jag ville ha (599 kr) och en skjorta jag ville ha (299 kr). Mycket pengar, men jag hoppas att jag kan få det ändå. Kanske mamma och jag kan dela på det. Jag har bara ett par hela byxor som jag använder, och det blir lite enfaldigt. Särskilt när de är så mönstrade, skulle vilja ha ett par enklare/vanligare med liksom.
Även om jag verkligen älskar mina rutiga byxor!
Sen så köpte jag och Oggy Subway mackor med oss och åt det hemma hos honom :)

Drog hem med 20 över 7 bussen, och nu sitter jag här.
Håller på med en svenskauppgift som verkligen suger -.-
Den är grymt tråkig och jävligt svår. Undrar hur många det är som imon kommer säga att de inte gjort den egentligen..

Kommentarer
Postat av: Mr love

Var det inte du som sa att du gjorde läxorna på bussen? :p

Men tack för påminnelsen.

Måste med göra min läxa. -.-

//Mr love

2008-09-28 @ 21:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0