Tandläkaren idag -.-

Sitter hemma nu, har vart ledig från skolan idag.
Nästa tisdag börjar APUn, så då blir det inga fler lediga tisdagar, tyvärr :P
Fast jag har en helt ok och rolig APU, här hemma i Forsbacka, så det är inget problem direkt.

Snart ska jag åka in te stan och träffa Oggy. Och sen ska jag iväg till tandläkaren :(
Och laga hål :( :( :(
(ja, nu överanvänder jag smileysar)

Jag har inte så mycket mer att skriva just nu..
Men ikväll händer det något stort. Vad säger jag inte. Några av er kommer märka.. :P

Och jag tänkte bara säga att jag tänker på J just nu. Vem det är vet ni inte inte heller. Det är inte Jonas, och ingen annan ni tror heller. Men jag tänker på den personen just nu och skickar all min värme och kärlek till honom, för det kan han behöva nu i dessa svåra tider.
J, jag tänker på dig. Inga ord kan hjälpa dig genom din sorg egentligen, så jag ska inget mer säga. Men jag tänker på dig, och hoppas att du kommer må bättre <3



Jag fick godis från gratisgodis idag oxå:P
godis

Kommentarer
Postat av: Mr love

Godis + tandläkare = ?? ^^

Aja, lycka till där. :)

//Mr love

2008-09-09 @ 16:54:17
Postat av: Almarecuador

Det var som sjutton. Den där gratis godis saken fungerar :P

2008-09-09 @ 20:41:25
URL: http://phildy.blogg.se/
Postat av: Niklas

Tandläkare och godis. Ojdå. Har själv fått ett att antal gånger godis därifrån, så det funkar faktiskt Almarecuador. Oftast får man godis bara genom att logga in (Dom skickar mail) så du måste inte göra erbjudanden för att få godis. :)

2008-09-11 @ 00:34:54
URL: http://www.roliga-katter.se
Postat av: Lijo1126

Godis? Inte bra. Vad ska tandläkaren säga. T amed dig den och erkänn :P

2008-09-15 @ 19:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0