Sitter i skolan

Klockan är nu 10.13 och jag sitter i skolan och lyssnar på Weezer.
Ska snart gå och dricka lite cola och lägga mig på en bänk och invänta resten av klassen medans jag halvsover lyssnandes på Beatles på min iPod. Låter som en mycket fin plan enligt mig :D

Egentligen börjar jag inte fören 11.00 med en lektion, för historian idag (och den på 3 timmar igår) blev inställd eftersom läraren var borta. Dock fick vi en uppgift att göra som vi skulle mejla in senast 10.30 idag.
Och jag valde att vara med Oggy igår och lata mig istället för att göra den. Vilket resulterade i att jag var tvungen att åka till skolan idag och göra den istället medans alla låg hemma och sov.
Men jag har faktiskt inget emot det. Var visserligen ganska så trött i morse då jag inte somnade fören halv 1 eftersom jag såg på Buffy på min iPod, men det känns ändå helt ok. Kom hit vid 9 och har gjort uppgiften och kollat forumet.

Klockan 11.00 börjar svenskan, och den håller egentligen på till 12.00, men jag drar vid 11.40 för då har vi mediaråd.
Sen är det samhällsvetenskap och engelska, sen slutar jag för dagen.
Då väntar en Oggy på mig utanför mediabyggnaden som jag ska leka med, och klockan 19.00-22.00 ska jag vara "DJ" på mellanstadiedisco ^^

Kommentarer
Postat av: Mr love

Vah!

Du kallar mig dålig stalker fast jag vet att du ska vara DJ innan du skriver det på din blogg. xD

Bara för att du aldrig skriver om din brorsa... :p



Btw, lycka till!

//Mr love

2008-09-19 @ 15:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0