Mr Love oxå..

Angående mitt förra inlägg så vill jag även lägga till att jag vill träffa Mr Love oxå (eller han vill att jag lägger in det :P).
Han är min inoffeciella stalker, så det spelar ingen roll vad jag gör, han skulle nog följa efter mig om han fick chansen ^^,
Jag vill ju se vad det är för liten tönt som sitter där bakom skärmen och är så flummig.
Mr Love är en trevlig person.

Jag orkar inte skriva mer, för jag ska sova.
APUn gick bara bra den och jag hade trevligt :)

Btw så ska jag gå på bio så snart jag har fått pengar. Måste bara se The Mist!
Jag älskar Stephen King och har läst nästintill allt med honom (typ bara IT jag inte läst näst intill xP) och jag vill se alla filmer med. Själva boken är bra, så hoppas även filmen är det :D

Kommentarer
Postat av: Mr love

Yay!! :D

Men jag skulle skaffat copyright... :p

//Mr love

2008-09-17 @ 07:11:36
Postat av: jazzylicious

Där håller jag med dig om.

Oftast dom bilder man inte är bered på som bli snyggast. :)



MEdan dom man gör sig till på blir skit konstiga :)

.. och oftast med en plutmun :p haha!

2008-09-17 @ 12:43:26
URL: http://jazzylicious.blogg.se/
Postat av: Octavianus/Adam

The mist är väl en novell av Stephen King snarare än en bok? För övrigt en riktigt bra film! Modiga ändringar i jämförelse med novellen, och slutet utgör ungefär 70% av filmen och också betyget 4½/5 från mig. Sevärd film med andra ord.

2008-09-17 @ 14:24:46
Postat av: Lijo1126

Va? Det är väl en snorunge på 13 år :P

Nej, T ainte illa upp men du är väl en helt vanlig männsika som sitter där på ett Forum och kommenterar :P

2008-09-18 @ 14:48:31
Postat av: Lijo1126

Va? Det är väl en snorunge på 13 år :P

Nej, T ainte illa upp men du är väl en helt vanlig männsika som sitter där på ett Forum och kommenterar :P

2008-09-18 @ 14:48:52
Postat av: Alvedon

Varning, Liljo1126, Dubbelpost

^^

Jahopp... Sätter en hundring på att ni kommer att träffas (inom de närmsta 100 åren :rolleyes:

2008-09-20 @ 13:32:34
Postat av: Lijo1126

Nej, Jag ahr ingen varning för dubbelpost... Trodde inte jag postade och då råkad ejag posta igen. Men ni kanske träffas... Båda går med travian tröjor :P

2008-09-20 @ 18:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0