Ledig dag....

Mina kära forumiter har vart duktig på att fråga ser jag :)
Men mina evul IRLvänner är desto sämre.

Idag har jag suttit vid datorn från 10 då jag vaknade till 14.30 då Oggy kom hem.
Sen har jag vart med Oggy och Adam, och se med Saga och Oggy.
Hemma hos Saga spelade jag Guitar Hero, Saga satt vid datorn och Oggy halvsov i en soffa. Adam hade åkt hem.

Sen har jag snott hennes kamera nu till imon ^^
Så nu ska jag fota lite mera :P

Inget svar på frågorna nu, det blir imon.
Nu har jag nyss duschat, nu ska jag fota lite, och sen blir det sova.

Godnatt ^^,

Och just ja: Nu har jag fixat APUplats oxå ^^

Kommentarer
Postat av: Mr love

Hmm, vad hände med skolan?

Den står liksom inte omnämnd. :p

//Mr love

2008-09-03 @ 06:50:04
Postat av: Alvedon

Höpphöpp! Inga mer inlägg förrän fredag eftermiddag :D

2008-09-03 @ 08:01:19
URL: http://alvedon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0