Beatles å mediafest

Sitter vid datorn och lyssnar på lite musik.
Mr Love kunde inte förstå hur jag kunde lyssna på Betles i över 2 timmar och tipsade om detta istället:
http://www.youtube.com/watch?v=Y9aHJy5ONXo&feature=related

Jag stängde ner det och började lyssna på massa Beatles igen istället ^^,
Igår lyssnade jag enbart på Revolver och lite White Album.
Idag blir det lite ifrån Love (gillar övergångarna mellan låtarna), A Hard Days Night, Abbey Road och Help också. Sen har jag inga fler album på datorn :/

Eller njäe, jag är rätt så insnöad på Revolver just nu, så efter att jag lyssnat lite på låtarna ifrån Love blir det nog den skivan, igen :D
Beatles är helt enkelt så fantastiskt underbart bra :D<3

Nu sitter jag och geekar lite på bilddagboken som vanligt också, och pratar med folk på msn. Väntar på att Oggy snart ska komma hit.
Min lillebror är iväg på innebandy träningen, men när han kommer tillbaka blir det pannkakor, mums :D

Och så sitter jag och kollar bilder ifrån en familj med 17 barn!
De bor i USA och har värsta specialbyggda huset och allt sådant. Ganska coolt x)
http://www.duggarfamily.com/photos.html

Mediafesten igår var förresten väldigt trevlig. Började med förfest hemma hos Malin i klassen och sen drog vi vidare till "riktiga" festen. Hade jävligt trevligt med en massa folk.
Jag, Nilli, Saga, Elli, Lollo, Malin å Michell drog till Sibylla när polisen kom och avslutade festen (inget bråk eller sådant, lokalen var bara så liten att vi alla inte fick plats och då var vi istället utanför vilket gjorde att grannarna tyckte det var för högljutt för en vardag). Där köpte vi lite pomfritt och sen tog vi oss te stan för att ta oss vidare hem.
Väldigt värd fest :)

Kommentarer
Postat av: Mr love

Tur att du i alla fall lyssnade. Brali sa att den sög. :(



Men det finns andra bra. :)

http://www.youtube.com/watch?v=8vLJAfxog00

Den + artisten äger hela youtube. :)

//Mr love

2008-09-25 @ 20:30:07
Postat av: lennonmacca

Men ÅHH!! Det är väl inga problem att lyssna på Beatles i två timmar!! Det blir alltid uppemot 4-5 när man völ börjat.. och denna process upprepas varje dag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0