Helgen..

Om man får frågan; Är du lycklig?, Vad ska man svara då?
Jag har ingen aning, men jag tror inte jag blir lyckligare av att fundera på frågan heller.

Jag somnade vid 4tiden igår, så jag är rätt så trött. Lyssnade på Beatles hela kvällen, och på bussresan hit.
Nu sitter jag i datorsalen nere och kollar mina tribalwars byar, och lyssnar på bra musik. Det är Johan som står för musiken, i form av allt från "Im Yours" till "Help". Skön blandning, men den gör mig glad.
En gång sa Johan "du är alltid så glad du", men det är inte konstigt att man är glad när man ser den grabben, han är ju själv alltid så glad ^^,

Helgen har jag spenderat med Oggy, as usual I guess ^^
Fredagen var vi på Helges och såg Aegis m.fl. Johan var där och hoppade glatt runt på sina kryckor och skötte ljud å ljus, och jag var mitt i smeten framför scenen och moshade. Det resulterade visserligen att jag fortfarande har ont i nacken, och har ett blåmärke på höger arm. Men i övrigt var det grymt skoj :D

Lördag blev mest en slappardag. Vaknade sent, och gjorde inte allt för mycket. Oggy duschade, och sen åkte vi hem te mig så att jag fick duscha. Och sen tillbringade vi dagen hemma hos mig med att sova, vila och äta popcorn ^^, Senare på kvällen när vi åkte hem te Oggy igen så hyrde vi film och såg på, det blev "The Anarchist Cookbook".

Söndagen spenderades hemma hos Oggy. Vaknade rätt så sent och tog det mest lugnt hela dagen. Åkte och handlade med Oggys mamma på eftermiddagen där det blev storhandling för hela veckan på Ica Maxi, så vi sprang runt med den där självscannern och hade rätt så skoj ^^,

Nu ska jag iväg på Graf lektion, och fast jag är så trött hoppas jag att dagen blir rätt så ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0