Bankrån, Brännblåsor och annat.

Inte skrivit på ett tag, har inte haft tid till det direkt ^^,
Men skit samma, det är bara Mr Love som kommenterar ändå :P Fast han blev väl ledsen iaf :P

Måndag:
Var hemma hos Saga efter skolan. Såg på "Mina Magiska Skor" och började med filmanalysen till den. Åt pomfritt. Och när jag gjorde pomfritten så lyfte jag upp hela formen utan nå sådana där vantar, när den var varm. Hade glömt att den hade varit inne i ugnen :P Yozzan smart, eller inte. Så jag brände mig på 9 stycken fingrar. Nu har jag ett par synliga småblåsor och två stora vattenblåsor på vänster pekfinger (det blev värst). Det gör ont om nätterna :P

Tisdag:
Var med mamma till stan och köpte nya kläder. När vi kom in te stan märkte vi att det nyss skett ett bankrån precis där vi klev av bussen. Massor av poliser och reportrar, och vi fattade ingenting. Dock verkade det värre än vad det var. Sedan så var jag på min APUplats. Städade och spelade Buzz var väl ungefär allt jag gjorde. Sen så drog jag till tandläkaren och lagade en tand. Efter det träffade jag Helena och jag råkade hänga med på bio. Tack vare att Jacobi lånade mig en 50lapp. Såg "Barnhemmet", helt ok film.

Onsdag (Idag):

Efter skolan var jag ner på stan och träffade Kajsa, Oggy, Gurra m.fl. Gick runt och hängde, satt i niantrappen och spelade "Kirbys Big Adventure" på Gameboy Advance medans Anden spelade Mario på sin bärbara dator (och var inne på msn xP). Sen drog jag hem vid 6tiden.

Bild på mina nya kläder jag köpte i tisdags:
nya kläder

Bild på min rumpa och mina nitbälten (som kompensation för jag inte skrivit ett tag Mr Love ;P)
my ass

Bild från strax efter bankrånet (som misslyckades :P)
bankrån

Kommentarer
Postat av: Mr love

Äntligen en bra bild på dina nitbälten.. :D



Men hur länge kan Buzz vara kul?

De bara tar om alla frågor 75 miljoner gånger. -.-

//Mr love

2008-10-02 @ 07:46:20
Postat av: Lollo

GRYMT snygga kläder du köpte :P <3

2008-10-02 @ 10:38:32
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Jag hörde om det där, patetiskt! :p

Trevlig helg på dig :)

2008-10-02 @ 21:30:19
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0