All work and no play.

All work and no play..

Idag såg det ut så här:
07.00 - kliva upp
07.33 - Hoppa på bussen in till stan
08.20 - Byta buss till 2an mot Polhem.
08.27 - Möta de andra skyddsombuden utanför Polhemsingången
08.30 - Vi börjar med utbildningen.
08.30 - 12.00 (med ett par raster) - Utbildning
12.10 - Tar 2an te stan
12.30 - Tar bussen hemåt, sover som vanligt.
13.03 - Hemma, och äter nudlar som mamma lagat.
13.30 - Går till fritidsgården Knoppen och börjar att arbeta (städar bland annat)
17.00 - Fritidsklubben stänger så jag går hem och kollar datorn. Diskuterar med FrozenFear på msn och kollar forumet.
18.00 - Går tillbaka till fritidsgården då det är dags för "öppet hus" för 6orna och uppåt.
21.00 - Slutar för dagen och går hem och sätter mig här.

Alltså jobbat och haft utbildning hela långa dagen. Vart igång i över 14 timmar nu. Ska kolla datorn i ca en halvtimme till också, och sen ska jag duscha innan jag lägger mig och sover. Imon ska jag upp 07.00 igen..

Jag hatar att planera, men så måste det ju ändå tyvärr bli nu -.-

Planer för framtiden (cirkus planer. Saker kan skjutas upp m.m. ifall annat kommer upp, och allt är efter skoltid)
Onsdag - Vara med Oggy, åka hem till 20.00. Ha introduktion med ca 2 pers och göra klart historian.
Torsdag - Filmanalys med Saga och Lollo. Kanske ha någon introduktion på kvällen.
Fredag -  Kanske fest? (önskedröm..) annars introduktion med så många jag hinner. Kanske ta en chill kväll med chips och läsk och bara ta det lugnt.
Lördag - Bio med lillebror? (fast nu ser jag att det bara är skitfilmer, typiskt! Inget jag tror min bror gillar)
Söndag - Introduktion och mycket att göra på forumet på kvällen.
Måndag - Vara med Adam kanske?
Tisdag - APU på knoppen.

All work and no play.. Usch å fy.
Men aja, vad kan jag göra åt det.
Jag får låta bli att tänka så mycket på det. Och faktiskt tro på mig själv med att jag orkar med det.
Imon ska jag iaf träffa Oggy igen, och det känns jävligt skönt. Tror inte vi ska göra så mycket, orkar inte göra så mycket. Men att bara vara, det är najs.

Alex (Rob) är min idol btw. Varför får ni aldrig veta. Mwahaha ^^,

Kommentarer
Postat av: Fake rob

Men det är lugnt du kan skriva varför. :)

Då kan inte Mr love klaga sen...

//Mr lo... Ehhh

//Rob

2008-10-08 @ 07:03:01
Postat av: Bondtölpen Jessica

Haha, det låter som om du har fullt upp!

Ingen tid för hunger nästintill ser det ut som ;P

Menmen, fight fight! <3

2008-10-08 @ 08:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0