Stressad -.-

En av de största anledningarna till stress är att man tror att ens förmåga är mindre än ens krav, oavsett om det är så eller inte.
Men hur fan löser man det då? Kan inte bara sitta och tänka "nä men de fixar sig nog". Jävligt jobbigt.

Har vart med Oggy idag, och mår redan bättre. Behövde verkligen bara få ligga på hans arm och slappna av (samt sova lite och dreggla).

Dock är jag fortfarande stressad som fan, och inte kan jag göra så mycket åt det.
Sitter med Beatles i lurarna just nu, och det får mig också att slappna av. Även fast jag har tunga diskussioner på forumet och skulle ha stängt ner datorn för 50 minuter sedan.

Ska lägga mig nere i sängen och se lite på Scrubs för att se om det kan muntra upp mig, sen ska jag sova. Ända till 10 och hoppas jag är iaf realtivt utvilad när jag vaknar. Jag hoppas det.

Stressad som fan är jag ändå fortfarande. Mår lite bättre, men vill må helt bra.
Känns fan som man är på väg in i väggen nu alltså. Ingen som kan öppna dörren åt mig istället?

Stilo (katt) rev mig för första gången idag. Han kanske börjar tröttna på att jag kallar han fet. Fast han gjorde det inte elakt, mer på busigt sätt. Men han är wierd. Och fet. Jag gillar han.

Kommentarer
Postat av: Mr love

Du både svår och "oanvänder" smilisar.

Mår du bra?

//Mr love

2008-10-10 @ 10:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0