Idag...

Idag är en dag. Idag är en torsdag. Idag är en regnig dag. Idag är en dag.

Idag för ett år sedan var värdelös.
Idag för ett år sedan fyllde Jonas 16 år.
Idag för ett år sedan var jag hemma hos Jonas i Järvsta.
Idag för ett år sedan tog det slut mellan mig och Jonas.
Idag för ett år sedan kände jag inte till Oggy mer än till hans namn ungefär.
Idag för ett år sedan var det regnigt.

Idag antar jag att dagen kommer bli rätt ok.
Idag fyller Jonas 17 år.
Idag spenderar jag dagen hemma, i skolan, på stan med Oggy och sen hemma igen.
Idag umgås jag inte med Jonas längre.
Idag firar jag och Oggy 5 månader tillsammans.
Idag är det regnigt.

Times change, and people change with them.

Nu är jag sugen på en Hot Chocolate på Georges. Tror jag ska dra dit efter skolan.
Oggy, grattis på oss på 5 månaders dagen. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Lollo

GRATTIS till er! <3

2008-10-16 @ 12:36:31
URL: http://www.bilddgaboken.se
Postat av: Mr love

Aha.

Jag var inte säker på att denna dagen räknades som en dag. >.<



Ehh. Grattis! :)

//Mr love

2008-10-16 @ 16:32:29
Postat av: emilia engberg

svar: den här var mer blodig och så! :P Men annars rätt lik!

2008-10-16 @ 16:49:45
URL: http://emiliaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0