Gårdagen och dagen

Gårdagen spenderades med massa trevliga människor.
Mestadels var jag Oggy, Henke, Kajsa, Tobbe å Gurra hemma hos Henke och såg på film och spelade Guitar Hero. Det var väldans trevligt :D
Ett tag var vi allihopa hem te KW där Spännis och Westin även var. Men de satt och geekade vid datorerna, så vi drog tebaka hem te Henke och kollade på South Park istället ^^

Dagen idag har spenderats tillsammans med Oggy. Vi har ätit soppa och pluggat. Han har pluggat matte, och jag har pluggat historia.
Nu sitter jag här och kollar forumet och bilddagboken, och Oggy läser en bok.
Trodde jag aldrig att jag skulle få se faktiskt ^^

Och så lyssnar vi på Beates såklart :D (Y)

Kommentarer
Postat av: Hmm

Tja, du kan väl på namnet gissa vem det är :P Har inte läst bloggen på en halv evighet... 14 inlägg... 14 långa inlägg... Lite småkul:P

2008-10-05 @ 17:49:59
Postat av: Mr love

Läser han?!



Han borde få nobelpris. :)

//Mr love

2008-10-06 @ 18:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0