Forumet tar tid..

Denna kommentar gjorde mig lite sådär småglad:
Mr love om Stressad -.-:
Du både svär och "oanvänder" smilisar.
Mår du bra?
//Mr love

Haha, att han blivit så bra på att tolka mig på så kort tid ^^,
Jodå, jag mår bra. Det är bara inte lätt.

Sitter vid datorn nu, och här har jag suttit sen typ 19.00.
Men jag har fått mycket gjort iaf.
4 stycken moderatorutbildningar är klara, så nu är 4 stycken testmoderatorer redo att testas :)
Ska bli skönt, då vi är grymt underbemannade  på forumet nu.

Sen har jag diskuterat med glada/irriterade medlemmar angående hur forumet sköts och sånt. Har inte varit enkelt och vettefan om vi har enats om så mycket, men lite klarhet har vi fått.
Mer ingående ska jag inte gå in på detta, då det inte är er ensak riktigt. Men ändock.

Har iaf druckit 2 energidrycker och en cola för att iaf försöka hålla mig alert och vaken.
Så har jag suttit och smaskat på en påse ostkrokar från Lidl oxå ^^

Idag fick jag två stycken jävligt ledsamma nyheter.
Den ena är att en av mina absoluta favoritlärare, Åsa, ska sluta redan efter höstlovet! Hon har alltid gjort så att jag har haft lust med skolan, i alla de 3 ämnen jag haft henne (Svenska, Text, Mediekunskap). Hon har fått tråkiga uppfigter att blir roliga, och alltid förklarat jättebra hur man ska göra. Jag har inte alls haft svårt att få VG i svenska t.ex, då hon är en så jävla bra lärare. T.o.m de flesta fredagslektioner har vi suttit tysta och faktiskt varit aktiva (dock inte idag, men oftast annars). Och nu ska hon sluta. Det gör mig jävligt ledsam faktiskt! :(

Sen ska Elli antagligen flytta till Luleå nu också -.-
Jävla hennes föräldrar. Först kommer hon hit nu i 2an och blir min nya vän (haha så nu har jag vänner!), och så ska hon sluta sen. När jag precis lärt känna och gilla henne liksom. Gah! >.<

Det posetiva idag är iaf att jag har fått saker gjorda, både i skolan och med fourmet.
Samt att jag fått spendera lite tid med Saga, och vart på Lidl.

Sen har jag köpt en fin Beatlesaffisch också :D
Den får ni bild på när jag bestämt mig för var den ska sitta.

Kommentarer
Postat av: ;kl

Jag håller helt med dig om både Åsa och Elli ^^ jag tyckte också att lektionerna var roliga med Åsa, det blev lättare och hon förklarade bra, och hon förstår alltid..är också ledsen över detta..sedan Elli tycker jag också om.. hmm usch var tråkigt! blääääääää!!!

puss på dig iaf ^^

2008-10-11 @ 18:30:46
Postat av: Lollo

Jag håller helt med dig om både Åsa och Elli ^^ jag tyckte också att lektionerna var roliga med Åsa, det blev lättare och hon förklarade bra, och hon förstår alltid..är också ledsen över detta..sedan Elli tycker jag också om.. hmm usch var tråkigt! blääääääää!!!

puss på dig iaf ^^

2008-10-11 @ 18:31:14
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Mr love

Min kommentar var med!!! :D (Läste inte resten 8-))

2008-10-12 @ 17:45:58
Postat av: Lijo1126

Jaha, jag satt och diskuterade med rob istälelt om hur forumet sköttes, och veckans forumit då.

Han lät inte heller någon vidare glad.

Iaf inte på mig.

2008-10-15 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0