Ett inlägg.

Sitter vid datorn hemma hos mig. Oggy är även här, men han är nere i min säng och sover :P

Jag väntar på att mina trupper ska ta över en by, och sen ska jag ner igen jag med:P
Lyssnar på Poets Of The Fall :D Underbar musik! :D

Jag skriver lite nu för tiden, jag vet.
Men samtidigt är det typ 5 pers per dag som läser nu förtiden :O, så jag har lite tappat lusten till att skriva.

Jag skriver för mig själv och ingen annan, men det är ju ingen idé att ha det publikt om ingen läser.. Hmm..
Aja, är lite samma som för Borg med :P Jag tröttnar lätt på grejer. Jag har haft bloggskrivarperioder förut.
Just nu är jag varken i en bloggperiod eller bilddagboksperiod (vilket jag varit i läääänge annars :P).
Jag spelar mest Tribalwars och The West xP
Jag är inte ens inne i en forumsperiod längre.. Det är för att jag sitter bara vid datorn kortare stunder. Och då hinner man kolla sina byar på tribalwars och The West. Att skriva blogg eller vara på forumet tar mer tid..

Men aja, allt går i perioder.
Jag kommer nog börja skriva mer snart..

Sådär, byn är övertagen. 208.842 poäng och rank 755. Dugligt :P
Nu drar jag ner igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0