Beatles on LP for life <3

Jag vet inte vad jag ska skriva. Har ingen ork eller lust till det just nu helt enkelt ^^

I lördags var jag med Tobbe, Kajsa å Gurra i stan. Vi rökte vattenpipa och bara allmänt umgicks ett tag ^^,

Lyssnar på Beatles, typ dygnet runt ^^
Annars jobbar jag på med forumet, och kollar bilddagboken.

Imon är det APU och jag är inte direkt jättepepp. Dock vet jag att dagen kommer gå rätt så fort och att det blir relativt skoj.

Nu ska jag ner och lyssna på Beatles tills jag somnar <3
LP

Kommentarer
Postat av: Mr love

Tänkt byta band snart? :o

//Mr love

2008-10-15 @ 13:56:01
Postat av: Marina

Inget slår Beatles på LP!

Speciellt srg. pepper :D

2008-11-03 @ 09:06:27
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0