'Couse I'm looking greeeat!

Idag ser jag snygg ut, precis som de flesta andra dagar ^^,
Det här nedan är nog en av mina favorit outfits. Av alla kläder jag har.
Tyvärr blir den vita t-shirten lätt så smutsig, så det blir inte allt för ofta jag hare exakt den här kompinationen.
ME
Svart och vit rutiga byxor från Carlings.
Vit Svensk Pop Crew t-shirt köpt av bandet.
Svart tjocktröja med luva och hög krage från HM.
Svart och vit palestina sjal snodd av Oggy.

Fick jag välja skulle jag nästan se ut så här jämt ;)
Eller nä, då skulle det inte vara lika snyggt te slut. Men nästan så ^^

Imon drar jag iväg på Miljötinget tillsammans med Johan och Lotta :)
Flera från Grön Ungdom kommer också vara där och ha det trevligt :)
Kajsa med, och Gurra förhoppningsvis.

Alex ska iväg och skaffa sig ett liv i helgen sa han, så jag måste skaffa KÖ på server 5 också -.- xD
Aja, trevligt för Alex iaf xD

Nu ska jag iväg och träffa Oggy, för skolan är slut för idag. Så blir det till att dra iväg till Lidl för att köpa gotta till i helgen, och ikväll ska vi se Henkes band spela på Sjömanskyrkan :)

Ha det bra allihopa (Mr Love), så skriver jag mer efter helgen.
Allt för mycket snack om helgen kommer det antagligen inte bli, då det bara blir rörigt och tjafs. Men jag kommer ha bilder på bilddagboken iaf :)
Aja, mer om det på söndag/måndag.

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Mr love

I'm your best fan! :D

2008-11-08 @ 01:45:47
Postat av: Lollo

Hoppas det blir kul i helgen, fast du kommer inte se det här förräns du kommer hem men iaf, hoppas du haft det bra då, om det ska bli rätt x) haha!

vi ses påmåndag och hoppas det gick bra för Henkis och hans band ;) <3

2008-11-08 @ 20:01:52
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0