Bored.

Idag har jag vart hemma från skolan.. Mådde inte allt för bra så jag stannade hemma.
Blev lite dålig efter helgen.

Så dagen har jag spenderat med att sova mestadels, sett på Oprah på tvn, och sett på Buffy på datorn.
Till Oggys stora lättnad har jag nu sett klart på säsong 6 utav Buffy. Och eftersom Tvshack inte har säsong 7, så kommer han slippa Buffy för ett tag framöver.
Dvs tills jag hittar säsong 7 nånannanstans ^^

Nu är klockan efter 6, och jag är allmänt uttråkad.
Jag har byggt klart allt som går för stunden i mina byar på  både server 2 och server 6.
Jag har inget mer att göra på the-west på ytterligare 2 timmar, och då är det bara att gå till staden, lämna lite pengar och sen sova i 8 timmar.
Johan ser på tv, så playstationet kan jag inte spela på.
Iofs kanske han snor datorn om jag lämnar den, så jag kan ta playstationet, men jag venne.

Borde kolla forumet, borde skriva i forumet, borde fixa med forumet.
But i just dont want to...

Fast livet är ganska ok just nu ändå.
Its the little things that makes the world.

Kommentarer
Postat av: Me

Du låter inte så smart som inte förstår hur stor grej det är för de svarta i USA där förtrycket varit SÅ STORT att få en svart president. Har du inte läst historia i skolan eller?

2008-11-13 @ 20:06:17
URL: http://modestiaaparte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0