2 and a half man

Sitter vid datorn och kollar på 2 and a half man :)
Igår var det först det sista avsnittet på säsong 5 och sen det första avsnittet på säsong 1 direkt efter varandra.
Man tänker inte på det annars, men vilken skillnad det är på Jake! :P
Nu (säsong 6/slutet av säsong 5) är han stor och typ ska börja 8an, och i första avsnittet är han jätteliten och söt ^^

Detta avsnittet såg jag på tv ganska så nyss btw (första avsnittet säsong 6), och det är ganska så skoj ^^
För Jake ska börja på Junior High och de skrämmer upp honom så att han skolkar :P
Haha nu spoilade jag för er som inte sett det :P

Och så spelar jag Tribalwars som vanligt, går jättebra för jag är ju världsbäst ^^
Haha ja, jag går upp i poäng och inte ner iaf, så det är positivt ^^

Imon ska vi ha avskedskalas för Elli hemma hos Saga. Blir Guitar Hero, singstar och fika ^^
Lite av Sagas avskedskalas med kanske ^^ Fast hon har bara blivit emo, Elli flyttar ju t.o.m te Luleå :(

Sen blir det väl till att spendera helgen hos Oggy som vanligt :D

Fick en ny säng igår förresten, en 1.20 säng :D
Skönt efter att ha haft en 80säng tills för nån månad sen och efter det en 90 säng.
Jag har hur mycket plats som helst ^^ Så nu ligger jag och tar upp kanske 80 cm av sängen xD Och Enöra ligger på resten ;)
Jag skulle behöva en fet katt som tog upp den platsen.. Men min mamma är evil.
Jag kanske borde muta henne med att jag skulle vara hemma mycket mer om jag fick en. Så slipper hon tjata om att hon tycker jag växer upp så fort eftersom jag sover hos Oggy jämt och ständigt :P

Haft ont i huvudet idag, så jag har mest sovit på eftermiddagen.
Skoldagen gick rätt så ok, och före det (jag började 12.45, eller ja det sa läraren igår men ändå påstod han att jag var 10 min sen när jag kom 12.50) så var jag på stan med min mamma och bror. Jag käkade på Subway och köpte nya sköna skor :) Vinterconverse ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0