Jävla deprimerande skit.

Jag var vaken till 2 igår. Så idag är jag ganska så trött.
Fast inte så jättetrött egentligen. Och jag som inte ens druckit cola.
Igår låg jag i mörkret på mitt rum med mitt jordgubbsljus och målade typ. Jag kan inte måla, eller rita. Men ja jag hade ett papper och massa färgpennor. Skrev det jag tänkte på, och klottrade lite allmänt. Låg och lyssnade på först Incubus - Drive och sedan Jimmy Eat World - Hear You Me på repeat.
Det är ganska jobbigt att tänka efter.. På allt det här med Jonas och andra.. Och skolan.
Jag tycker att det är hur jobbigt som helst det här med Jonas. Jag menar.. jag älskade verkligen honom.
Då är det så jävla svårt att man inte ens pratar med honom längre direkt.. Och allt som hänt..
Jag saknar flera som jag glidit ifrån med.. Som Ejika och David.. Personer som man kunde prata med till mitt i natten om allt och inget.. Och som man nu aldrig hör av..
Sen är jag stressad som fan över skolan. Det är verkligen skitjobbigt, och jag vill bara ligga hemma och deppa hela dagarna. Men jag måste dit, jag måste ha pengarna, och jag måste ha en utbildning. Det är skit, det är stress.

Det är dom glada stunderna som får mig att orka kämpa. Och speciellt Oggy..
Kajsa och Gurra spelar stor roll de med. Ni får mig att må bra.

Jag längtar till sommaren då man bara kan umgås med de ovan och andra trevliga personer precis när man vill. När man inte behöver åka hem fören med sista bussen, eller när man kan sova hos folk när fan man själv vill. När man kan sova hur länge man vill på dagarna, och helt stanna inne regniga dagar om man så vill. Och då man helt kan vara ute varenda enda sekund av de soliga dagarna och dricka cola och röka vattenpipa när fan man vill.
Gurra, även om du åker bort stor del av sommaren så har du lovat att detta ska bli den bästa sommaren någonsin.
Och det ska vi fan kämpa för att det ska bli!

Nu längtar jag till helgen och stockholm och filmkväll med. Hoppas det blir najs.
Nu ska jag lägga in ny musik på iTunes för att senare förflytta till iPoden och skriva den där jävla svenska recensionen..
Jag älskar Oggy, massa massa massa. Han får mig att orka.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0