Skitsnack..

Vad fan är det för fel på en när man tar 56 stycken egoistbilder på raken och inte blir nöjd med en endaste av dom?
Jag måste verkligen göra något åt mitt hår, så jag kan sluta vara så mycket emo. Eller så blir jag mer emo x)

Jaa, jag har inget direkt intressant att skriva heller. Eller ens lust till det.
Nej, jag känner mig faktiskt rätt så depressiv, som vanligt.
Jag vill må bra, kan du inte bara göra så att jag gör det? Snälla?

Jag ska fixa min frisyr så jag blir nöjd över den.
Jag ska fixa så jag blir nöjd över mig själv.
Jag ska vara nöjd.

Imon eller rättare sagt inatt drar Saga till Kanada och USA..
Den 28 drar Gustaf till USA och sin musikskola.
I Juli drar Kajsa iväg till Göteborg.
Och jag blir ensam kvar.. :O

Men, jag har lite grejer att se fram emot. Och det är inte bara att bli av med Kajsa, allt godis Saga tar hem och se hur Gurra utvecklats inom musiken ^^
1. Jag ska tillbringa hela sommaren med Oggy.
2. Jag ska tillbringa en hel vecka ensam med Oggy i hans hus.
3. Jag kommer vara ensam hemma med min bror som jobbar i 2 veckor. Ingen lillebror, ingen Thomas, ingen morsa. Sova hur länge jag vill och göra precis vad jag vill :D
4. Linzie kommer typ vecka 30.

Och jag tänker fan inte förlora mer nu. Varken vänner eller annat. Jag orkar inte det..
Efter P&L ska jag leka med Jonas, det har jag bestämt. Vi ska bli vänner igen. För jag klarar mig inte utan han...

En bild från min photosession. Men jag kan inte säga jag är nöjd med den.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Det kommer lösa sig!! jag lovar dig! <3 finns alltid för dig, kommer aldrig försvinna, du förlorar mig aldrig!! <3 älskar dig!

2008-06-23 @ 22:00:29
URL: http://www.bilddgaboken.se
Postat av: Lollo

föressten sööötbild! förstår inte att du inte är nöjd med den, du är såååå söt så! <3<3<3

2008-06-24 @ 15:35:59
URL: http://www.bilddgaboken.se
Postat av: syster

1. du får inte använda bilder med min mössa på. den har jag copyright på =)

2. jag ka färga ditt hår rosa så du blir anit-emo

3.jag ska flytta in under din säng, så du inte kan vara ensam med någon kille ^^

4.bilden är snygg, jag snor den!

Tack å hej, leverpastej

gulligullkram

2008-12-16 @ 12:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0