Veckan som gått.

Jag har haft ett par trevliga dagar den här veckan. Levt livet om dagarna med chips, cola och vattenpipa. Somnat vid 2 tiden och sen sovit ca 12 timmar till 2tiden dagen efter.

I tisdags var jag och Oggy helt oplanerat hem te Henke i Bomhus. Det var najs även om vi inte gjorde så mycket. Vi cyklade till Ica med Pontus och jag lekte med Tarzan, Henkis hund ^^ Och Oggy glömde sin väska på bussen xP
Före det låg jag i Kvarnis och läste ut 1984 oxå, den var najs! :D Så träffade jag nöt och Joel ett tag på stan oxå.

I onsdags så var jag hem te Lollo i S.Bomhus och hade det trevligt. Först spelade vi TP, men efter att Lollo inte fått en enda tårtbit och jag bara fått de enkla (dvs den rosa och orangea, för underhållning och för blandat) så gav vi upp och spelade Wii istället. Efter att ha spelat Tennis, Baseboll, Bowling och Golf, och det blev lika, spelade vi Boxning en och en (för Lollo har bara ne numchuck) och Lollo vann, för hon fick ner sin motståndare först. Sen spelade jag Wii Fitness och fick veta att jag var som en 46 åring, Yozzan är så bra så ^^

Sen drog jag te stan och träffade Oggy, Tobbe och Gurra. Fler folk på stan oxå, men dom dissade vi rätt så snabbt. För vi drog iväg te frisbeegolfbanorna typ och grillade. Vi grillade massa vegetariskt, och det mesta var gott. Men jag gillade inte falafeln, även om Oggy och Gurra älskar de xP Så rökte vi vattenpipa oxå, och drack cola. Helt enkelt en jävligt trevlig dag :D

Igår var jag med Oggy igen, och vi gjorde inte direkt så mycket. Men hade det trevligt iaf ^^ Jag sov hos honom från i onsdags, och så drog jag bara hem för att byta kläder och äta och sen tillbaka igen.

Idag har jag sovit hemma iaf, och jag ska snart hoppa in i duschen. Fast sen ska jag ge mig iväg te stan med Kajsa, och då ska jag träffa Oggy och Gurra xP Men sen, imon, drar Gurra iväg till USA i typ 6 veckor! -.-

Nä, nu orkar jag inte skriva mer, för jag ska in i duschen innan min bror kommer hem och vill ha den. Iofs är det ett bra tag dit, men jag har mer grejer att göra innan jag ska dra idag. Panta flaskor, leta kamera (som är borta -.-) och städa på rummet litegrann.

Det här nedan snodde jag från en snubbes blogg. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, då det inte på något sätt hjälper oss få bort FRA-lagen, utan mer förstör för dom bara. Och det hjälper inte oss på något sätt.. Dock så ska FRA lagen bort, då den suger. (Här skulle ju jag kunna skriva nått fint och snyggt, då jag faktiskt kan formulera mig skriftligt, men jag orkar inte)

Dock kan ni ju kolla in snubbens blogg, den är rätt så bra: kristofferviita.blogspot.com

Filter this bitches: BOMBA, TERRORISM, ALLAH AKHBAR, GEORGE W BUSH, FREDRIK REINFELDT, FREDRICK FEDERLEY, JIHAD, GUANTANAMO BAY, MAUD OLOFSSON, ATTENTAT, MÖRDA, RIKSDAGEN, KNARK, DROGER, UPPLOPP, IF YOU SEE SOMETHING SAY SOMETHING, SVERIGES REGERING, NYLIBERALISM, SPRÄNGA HELA SKITEN I LUFTEN, HELIGT KRIG, YTTRE HOT, STAFFAN DANIELSSON, HOTBILD, UPPROR, SIGNALSPANING, VÅLD SOM KONST, GRUNDLIGT PLANERA OCH UTFÖRA SABOTAGE, KORRUPTION, VÄNDA KAPPAN EFTER VINDEN, PLANERA ATT MÖRDA, TRÄFFAS FÖR DETALJER KRING MÅLET, MANIFESTATION, PROTEST, HAT, FILDELNING, KASTA GATSTENAR, MASSFÖRSTÖRELSEVAPEN, PIRATKOPIERAD INFORMATION, FRÅN UNDERÄTTELSETJÄNSTEN, ISLAM, TOTAL KONTROLL, HOMOSEXUALITET, SEGREGATION, SKYDDA MEDELKLASSEN, KONTROLLINSTANSER, SÄPO, SKYLDIG TILLS MOTSATSEN BEVISATS, TILLVERKA EN BOMB, KRYPTERAD KOMMUNIKATION, DIKTATUR, ÄCKEL, KODORD FÖR TERROR, STOREBROR, OMVAL,
PANOPTICISM*: ALLIANSEN, ALLIANSEN, ALLIANSEN. FUCKING FUCK YOU!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Snälla yozzan prata med mig! jag klarar mig inte annars.

2008-06-28 @ 13:10:52
Postat av: Mr love

Den snubben med de orden äger! :)

2008-07-03 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0