Comfortably numb?

Igår började bra, gick över till fail, och slutade helt najs hemma hos Adam med att jag vann på Scene It? mot honom och lirade Guitar Hero. Ja, det var roligt. Adam är snäll :)

Just nu är jag lite sådär.. ja rätt så numb faktiskt..
Allt är så fett fail just nu. Det är fett fail att alla bara känner sig fett fail. Och det är fett fail att alla bara är fett fail.
Allt borde vara lite enklare.
Jag skulle kunna ta detta och bli fett med depp nu oxå.. men jag orkar inte.

I min mobil på mina ord så ligger orden "depp" och "flumm" bredvid varandra.
Det skulle kunna symbolisera min dag. Eller livet. Jag venne riktigt. Alls

Jag har ett ostädat rum som ska städas, en säng som ska bäddas ren, 4 fruktdrinkar, 23 Joltcola och en Oggy att se fram emot idag iaf.
Jag undrar om jag ska se söt ut och äta pomfritt och vitlökssås oxå. Eller soppa.
Det fanns ingen soppa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0