So its monday once again

Nu är klockan 12.05 och jag sitter i skolan. Fast jag har redan slutat.
Egentligen skulle vi ha haft över 3 timmar lång lunch, och sedan haft betygsprat på svenskan. Men vi gick och pratade med vår lärare och såg allmänt söt ut, så vi slapp ha betygsprat och kunde sluta efter att ha haft en lektion istället :D
Så mellan 10.10 och 11.10 typ hade vi lektion, och sen var de slut ^^,

Efter det har jag hunnit dragit till Konsum och köpt cola och en kycklingklubba oxå x)

Snart ska jag hem te Saga och se på Mio Min Mio, och sen ska jag te stan och träffa Oggy :)

Festen i helgen var väldigt lyckad oxå. Eller ja fest och fest, filmkvällen. För det var faktiskt alkoholfritt.
Men det var min födelsedagsfest, så jag får kalla den fest om jag vill ^^,
Vi såg på massa filmer och rökte vattenpipa ^^,
JACOBI JAG HAR BEVIS!!!
Vi såg på Dogma, Liftarens Guide Till Galaxen, This Is England, Evil Dead 2.

Och fredagen i Stockholm var mycket trevlig med Saga.
Även om poliserna var dumma i huvudet och typ stängde in oss i gamla stan :@ Jävla "viktiga" personer -.-'
Popexpressen äger!

Så här ser jag ut idag btw. I Oggys mössa och tjocktröja.
Fast nu har jag iofs tatt av mig tjocktröjan. Blir lite varmt annars ^^,

Kommentarer
Postat av: Superman ;)

Såg söta ut!?

Pfft vi hotade, vi var typ 10 pers mot en xD

2008-06-02 @ 12:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0