Psykiskt Instabil

Psykiskt instabil.. - Lite så är det jag känner mig just nu -.-
Men jag skyller på att jag har mens och därför PMS och det är därför, sådeså x)

Just nu har jag rätt så många bollar i luften så att säga x)
1. Jag spelar Tony Hawk 3
2. Jag sitter och skriver blogg
3. Jag lyssnar på System Of A Down på rummet
4. Jag lyssnar på Lars Winnerbäck vid datorn
5. Jag lägger in bilder på datorn
6. Jag äter popcorn
7. Jag dricker jolt cola
8. Jag diskuterar på forumet

Varför bara göra en sak i taget för? x)
Nu ska jag öppna photoshop oxå xP

Jag saknar Jonas så att det gör ont. Ingen idé att jag låtsas som att jag inte gör det, för det gör jag.. Varför var vi tvungen att glida ifrån? Varför kan inte vi vara vänner?

Bajs på livet. Psykiskt instabil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0