Hemmadag

Idag har jag för en gångs skull vart hemma hela dagen.
Sov inte så länge, vilket är vanligt, pga snorungar som leker precis utan för.
Men jag klev upp rätt så sent ändå. Sen så kollade jag datorn ett bra tag, för första gågen på någon vecka.
Följde med min mamma och mina bröder ut på en kort promenad för att gå till Konsum,
vilket slutade med att vi stod i ett garage i 20 minuter för att gömma oss från spöregnet.
Jag köpte mig en chokladkaka för att bli lite gladare på Konsum iaf. Digistivechoklad :]
Sen dess har jag ätit mat (spagetti och köttfärsås, och vitlöksbröd) och spelat tv-spel (Tony Hawk 3) med båda mina bröder.
Nu sitter jag här och töntar mig, igen.
Har inte haft orken att åka in till stan pga det dåliga vädret.

Jag fick 1000 kr av mormor för mina betyg.
De ska gå till busskort och nya byxor. Jag har hål i rumpan x)
Nån som vet nå snygga byxor för under 500 kr? Jag vet ett par snygga för 500, men vill helst inte betala så mycket.
Köper jag byxor för 500 och busskort, då har jag bara 80 kr kvar..

Men jag har 20 stycken JOLT-cola iaf :]
Och min mormor ska betala min resa till Augustibuller :D

BTW, nytt namn på Bilddagboken!! AltGirl där med ^^,
Varför? Ingen jävla aning. Det råkade bli så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0