Varm dag -.-

Godmorgon Sverige

Här sitter jag i Sagas rum, svettas som en gris och är trött som fan.
Sov mellan 5 och 12 tror jag, vilket enligt mig är långt ifrån tillräckligt.
Saga sover fortfarande, och somnade 1 timme tidigare. Hon är lat.

Senare ska jag ner på stan och träffa ett stycke fet Oggy, vilket kommer bli najs.
Lego kommer antagligen också ner och sen får vi se hur det blir ikväll.
Kanske sover vi här allihopa.

MEN VAD FAN VAD VARMT DET ÄR! JAG DÖR!
Jag går och lägger mig igen -.-

Dagens kläder:
Samma som igår. Shorts och BFMV t-shirt. Dock borde jag byta t-shirt, för den e smutsig. Men det orkar jag inte :P

Kommentarer
Postat av: Mr love

Du kommer vinna. :(

Bytt kläder för vi skulle iväg. ^^

3 - 1 A-G.



Det är varmt här med btw. -.-

2008-07-26 @ 17:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0