Update om senaste dagarna

Nu har min familj åkt iväg till Luleå, och Oggys till Göteborg.
Oggy sov hos mig från lördag till söndag. Vi vaknade upp vid 6-7 tiden av att mamma kom och väckte mig. De var påväg till Luleå men ett åsknedslag eller liknande hade gjort att de inte kunde använda sitt kort eller nått till bensin, så de lånade mina pengar jag fått av mormor. De skulle ge mig pengar senare istället.
Sen somnade vi om och sov ett bra tag. När vi vaknade så gjorde jag mat till oss och Johan. Pomfritt och Chicken Bits. Fast Chicken Bitsen sprack typ, tror jag hade i dom för länge, men whatever de smakade bra x)
Sen drog jag och Oggy hem te honom och spenerade hela dagen där. Vi såg på film mestadels, och på Vänner :D Och så badade vi Jacuzzi med, klockan 3 på natten ^^, Oggy försökte poppa popcorn, men efter att de bränt ihop sig till en liten klump så fick jag göra det ^^

Idag så vaknade vi ett par gånger med första gången vid 8-9 tiden kanske. Oggys katt Mimmie (stavning?) var otroligt kelsjuk. Men efter att Oggy släppt ut den blev det lite lättare att sova ^^,
Sen så åt vi frukost och tog 20 över 4 bussen in till stan x) Där var vi i en timme och kollade efter färg på Redrum och var in på Hobby Shop. Träffade Lego och CO, och Lollo och Malin från klassen. Sen köpte Oggy läsk te mig :D

På bussen hem hade jag sällskap av Lego, och nån liten unge som kom bak och satt sig med oss. Han var tydligen inte alls särskilt nöjd med livet, för man var tvungen att bli gammal och sånt där sa han. Lite svårt att förstå vad han sa för han pratade tyst och flummigt, men söt var han iaf ^^, Han skulle gifta sig med Jazmine när han blev stor sa han, fast nu var dom ovänner för att hans mamma och jazmines mamma var ovänner x)
Han gillade spiderman med, fast han gillade den svarta mer än den röda ^^,

Nu ska jag ner och göra lite soppa, och sen ska jag ta bussen in till stan där jag ska träffa Oggy och förhoppningsvis fler folk så ska vi till Sätra och röka vattenpipa :)
Sen blir det sova hos Oggy ikväll igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0