Långt och gott

Igår var Kajsa, Oggy och Tobbe här.
Vi började dagen med att kolla på film (Population 436) och efter att vi sett den så gick vi till pizzerian och beställde pizza. Pizzan tog vi med oss ner till vattnet och så satt vi på en brygga och åt pizza, drack läsk, rökte vattenpipa och hade allmänt trevligt.
Det var soligt väder och vattnet var fint. Det kom en massa fiskar som vi matade med pizzakanter med ^^

Sen så kom vi hem igen och då såg vi Dot Kill.
Efter det gick vi ut och promenerade lite, och Tobbe åkte hem med bussen.
Då såg jag, Kajsa å Oggy på Dark Remains.

Ingen av filmerna var särskitl bra, och vi var väl inte allt för engagerade i dom. Men bäst av alla var Population 436 iaf.
Jag blev inte skrämd utav nån av filmerna, och det var tråk..

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Det åskade som fan, så det fanns inte direkt några alternativ till att göra något.
Jag klev upp, åt ostmacka, läste lite i min bok och sen gick jag och la  mig bredvid Oggy igen ^^
Vi såg iaf på tv ett kort tag och åt pomfritt oxå. Så lite har vi iaf gjort.

Kajsa har vart och kollat på ytterligare lägenheter i stan. Snart blir jag ensam kvar i Forsbacka :(

Idag har jag på mig shorts som vanligt och min Beatles t-shirt.
Så här ofta brukar jag inte byta t-shirt. för liksom orka det. Och jag gillar min Mimikry t-shirt.
Men jag var så smart att jag råkade ha ut massa IprenSalva på Mimikry t-shirten, så jag hade inte direkt något val x)

Kommentarer
Postat av: Alvedon

Ipren-salva!? Har du inte hört talas om Alvedon^^

2008-08-01 @ 21:04:26
URL: http://alvedon.webblogg.se/
Postat av: Lollo

men hallå!? du kan ju flytta hem till mig!? :O det finns ett rum åt dig ;) <3 älskardig sötis!

2008-08-01 @ 23:28:18
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Mr love

Oh my Allah!

Jag kanske hade kunnat vinna tävlingen. :p

2008-08-03 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0