Dagen

Hejsan.
Sitter här med nackspärr av nån konstig anledning. Kan bero på att jag gjorde illa mig igår, eller så har jag bara sovit konstigt. Det senare alternativet är det mest troliga alternativet, då jag sov på en konstig obekväm kudde eftersom Kajsa fick låna min.

Jag har nyss pratat med Saga i telefon. Och nu ska jag gå ner och äta lite chips och bli fet tänkte jag.
Har inget bättre för mig direkt ^^,

Festen igår innehöll både tråkiga och roliga människor och stunder.
Men det var trevligt som fan iaf, och en najs och lugn kväll :]
Trevligt med Oggy, Tobbe, Kajsa, Anden, Sofie m.fl :)
Det var massa fler folk än dom där iofs, men dom var det jag träffade och umgicks med mest :)

Idag har jag käkat pomfritt te lunch, med vitlökssås till :D
Så jag ska ta det som är kvar av vitlökssåsen och ha som chipsdipp :D

Äsch, jag är för trött för att skriva nått vettigt xP
Ni får ha det så skoj ändå, och jag ska fan sova snart.

Dagens kläder har faktiskt varierat lite från tidigare dagar.
Var så fucking jävla varmt, så jag gick till konsum i byxorna men när jag kom hem så bytte jag till mina shorts.
Så nu sitter jag i shorts och Bullet For My Valentine t-shirt. Spindelmannen vantarna har jag tvättat med vatten och tvål så nu hänger de på tork.

Btw, lite längre shorts kallas för piratbyxor ;)
Den som detta är menat till kommer att veta vem det är x)

Kommentarer
Postat av: Mr love

Jag har ingen aning vem det var till. :rolleyes:



Min kläder var faktiskt smma som igår. (A)

Fast det var för att jag hade kortbyxor igår med. :D

1 - 1. Spänningen tätnar. :D

2008-07-24 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0