Firefox igen!

Efter att ha installerat firefox igen igår efter jag skrivit inlägget, så är det "mystiskt" borta igen.

Brorsan hävdar att han inte har något med det att göra, men det låter lite mystiskt att det helt plötsligt är borta..

När jag frågade honom om det så sa han att inte hade något med det att göra, och övergick sedan till att gnälla om all plats det tar på datorn, och hur livsfarligt det är.


Screw him, nu ska jag installera det IGEN!
Eftersom jag inte kan göra nånting nu!
Har redan (på några minuter) råkat öppna "för många" flikar, dvs 3, och internet stängde ner sig själv.

Jag har vart med Saga hela dagen nu.
Vi har spelat Nintendo 8bitars och fetat oss med lite av det godiset jag fått^^
Sen hälsade vi på Lollo en snabbis, och jag gjorde som jag alltid gör, glömmer något hos henne x)

Nu ska jag göra en cool grej som alla andra coola bloggar gör! ;)
Jag ska "modeblogga". Dvs, varje dag skriva om vad jag har för kläder! x)
Okey, nej det ska jag inte. Men erkänn hur fint det hade varit!

Exempel:
Måndag: Svart/vit-rutiga byxor och Mimikry t-shirt. Spindelmannen vantarna.
Tisdag: Svart/vit-rutiga byxor och Mimikry t-shirt. Spindelmannen vantarna.
Onsdag: Svart/vit-rutiga byxor och BFMV t-shirt. Spindelmannen vantarna.
Torsdag: Svart/vit-rutiga byxor och BFMV t-shirt. Spindelmannen vantarna.
Fredag: Svart/vit-rutiga byxor och BFMV t-shirt. Spindelmannen vantarna.
Lördag: Svart/vit-rutiga byxor och Nirvana t-shirt. Spindelmannen vantarna.
Söndag: Svart/vit-rutiga byxor och Nirvana t-shirt. Spindelmannen vantarna.

Jag  hade lätt fått fler bevakare! ;)

Och sen vill jag bara säga att alla de som enbart kommenterar sin blogg för att man ska kika in på deras, är grymt irriterande!
Inte vill jag ha en kommentar på mitt bloggande om att Saga är hemma, på att jag ska kika in på någons blogg och svara på vem jag vill knuffa för ett stup (??).
Lägg av med det! För i framtiden kommer jag inte bry mig om att kolla dom ens!


Kommentarer
Postat av: Lollo

haha du är ju expert på att glömma saker hos mig xD duktig Yozzan! sorry för kommentaren innan om att Saga var hemma, :/ men aja, hihi i morgon får du din tröja tillbaka xD <3

2008-07-20 @ 22:46:15
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Nej, texten vart jätteliten, råka komma emot några knappar just det inlägget och fick inte tillbaka det normalt igen :S men men ;P

2008-07-20 @ 23:02:35
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Mr love

Firefox borta... Kanske är farligt. ^^



Du slår ju nästan mig i enformiga kläder. -.- Ska vi ha tävling? :p

2008-07-21 @ 08:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0