Talula Does The Hula From Hawaii

Jag vill inte lyssna på Hardcore Superstar, måste jag?
Alla andra gör det nu för tiden, men jag har aldrig riktigt lyssnat på det. Har inga större planer på att göra det heller. Risken finns att jag gillar dom.

Läste nyss den här fina artikeln:
http://www.metro.se/se/article/2008/07/29/16/0358-57/index.xml

Handlar om en flicka som heter "Talula Does The Hula From Hawaii".
Hur sjuka får man vara om man faktiskt döper sin unge till det? :O

Jag sitter här framför datorn i endast min Mimikry-tshirt, men snart ska jag gå ner och sätta på mig mina shorts med.
Det är svalare i vardagsrummet (där jag sitter nu) än i alla andra rum i huset. Så jag håller mig här. Känner mig lite smått datornördig, men ja det funkar.
Jag ska träffa Oggy och Kajsa sen och se på film. Så jag får vara datornörd nu, för det jämnar ut det sen.

Jag börjar bli lite hungrig nu med, men inte så hungrig som jag önskar att jag vore.
Det är så jävla varmt, och då blir jag aldrig hungrig. Och det stör mig.
Jag vill äta ett riktigt mål mat, och jag vill ha ostmackor.

Och jag kom just på att jag är ensam hemma, det är najs. Så nu jävlar blir det hög musik.
Och jag kom just på att detta blogginlägg suger. Det ni!

Jag är typ trött och blä, men ändå flumm. Jag är jobbig x)

Nä, nu ska jag ner och äta.
Dagens kläder är som sagt shorts och Mimikry t-shirt (den med "vi kommer alltid vara fler än er" trycket på ryggen).

Tillägg: Jag lyssnade på Hardcore superstar, jag gillade dom inte.

Kommentarer
Postat av: Mr love

Segare föräldrar får man leta efter. -.-

De som står där ner har också en skruv lös. Eller kanske till och med en spik. ^^

/Mr love

2008-08-03 @ 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0