Saga hemma :D

Nu sitter jag hemma hos Saga :D
Hon har äääntligen kommit hem från USA och Canada :D:D:D

Igår kom Kajsa hem från Göteborg oxå :D
nu är det bara Gurra kvar ^^
För jag tror Tobbe kom hem idag oxå :P

Igår var det fest i bollan med massa ppl. Det var riktigt najs, jag hade med mig mina högtalare :)

jag har fått en shackrutig ryggsäck av Saga, med 2 och ½ kilo godis i!
Bland annat en cherry coke. Och ostkrokar som har hur mycket färgämnen som helst! :D

Fast roligast av allt ur den väskan är Jelly Beans. Det finns hela 30 smaker! jag har fan roat mig med dom i 20 minuter nu xP och mer skall jag fortsätta roa mig nu  :D¨

Skriver mer intressant sen kanske, annars någon annan dag ^^,

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vem av kandidaterna på min blogg skulle du vilja ligga med, gifta dig med och knuffa ut för ett stup??

Kika in på min blogg å svara vettja!



(när du ändå är där kan du passa på at vara med i tävlingen om ett finfint halsband också!)



Ha det bra!

2008-07-20 @ 18:47:49
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Lollo

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa SAGA ÄNTLIGEN HEMMA!!!! <3<3<3<3<3<3 som jag saknat henne ;) <3 pussis på er!

2008-07-20 @ 18:53:30
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Mr love

Det var ju bra. Hoppas att du bjuder på godiset. (A)



Jelly beans, är det sådana som hoppar? För då tar jag några sådana med. ^^

2008-07-20 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0