Nyklippt

Just nu sitter jag vid datorn med en LemonLime läsk och lyssnar på Mest. Det var ett jävla bra tag sen jag lyssnade på dom, men efter att ha sett dom på Diablos dator igår (han fick dom från min mp3 för lääänge sedan) så blev jag så fruktansvärt sugen på att lyssna på dom igen. Samma med Murderdolls, dom ska jag lyssna på imon eller när jag nu sitter vid datorn igen :)
Jag har varken Mest eller Murderdolls på datorn pga kass dator och kasst nerladdningsprogramm, men som tur är så finns ju Youtube :D

Min syster är hemma, hon kom hem igår. Så nu sitter jag här och är alldeles nyklippt. Med sisådär 2 decimeter bortklippt hår. Jag var långhårig som fan ju.

Snart ska jag ta bussen iväg till Adam, och där ska jag även vara med Gidde :D
Då ska jag få tillbaka min tjocktröja som Gidde lurade mig att han tappat bort.
Bara för att jag blir så glad då så får han låna min andra svart/vita vante oxå.
Den andra har han redan xP

Jag var vaken till 3 inatt och spelade Tony Hawk Underground igen. Den här gången spelade jag på Normal. Förra gången spelade jag på Beginner. Fast denna gång spelade jag tyvärr inte ut det, utan spelade fram till kapitel 23 av 27 typ. Så jag spelade nästan ut det. Får göra det inatt istället :)

Jag har snart slut på läsk, så jag borde ta och köpa lite mer imorgon om det fortfarande är lika billigt. Jag har bara 3 stycken kvar nu :/ Men jag sålde nyss två (innan hade jag 5) till min lillebror och storasyster för 5 kr styck. Jag tjänade rätt så bra på det  ^^

Om ni vill se bilder på mitt hår (kass webcam bild) så kolla in min bilddagbok. För av nån anledning funkar det inte att lägga in bilder här längre. Varken med firefox eller eplorer..
Jag heter InCokeWeTrust där nu ^^
http://incokewetrust.bilddagboken.se/p/show.html?id=232018054&directlink=1

Du är fet, kommentera mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0