Lite reklam ;)

Tänkte ta och göra lite reklam nu!
Allt jag gör reklam för här har jag själv prövat att det fungerar. Ingenting kommer ge dig virus eller lura dig på pengar.
Ta och läs igenom det och bestäm sen själv ifall du väljer att lita på det eller inte, jag litar på det iaf, och har fått anledning att göra så.

http://www.gratisgodis.se/?r=113604
- Bli medlem på gratisgodis och få gratis godis helt enkelt. Det går till så att du genom att medverka i kampanjer tjänar ihop godis, och när du har samlat 11 eller fler så kan du välja att skicka hem det. Jag har just nu 14 bitar insamlat godis så ska snart ta och skicka efter det. Leveranstiden kan ta ett tag, men när man väl får hem det så gnäller man ju inte. Man kan välja genom att göra gratiskampanjer såsom att få nyhetsbrev och liknande, och sådana som kostar pengar men ger dig lite mer godis. Jag har inte lagt ner en krona på det här, och har redan fått en beställning tidigare (I December förra året, sen dess har jag inte direkt vart aktiv)
Bild på min senaste beställning:
Min beställnig

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=altgirl
 - Med hjälp av den här sidan får du fler besökare till din blogg. Genom att du kollar in folks bloggar så kollar även fler folk in dina bloggar. Själv var jag väldigt skeptisk till den här sidan från början. Jag tänkte att vad gör det om jag får fler besökare på min blogg, de kommer väl bara klicka sig snabbt in och sen vidare för att själv få fler besökare. Men efter jag har blivit medlem har det visat sig att det inte alls var så. Jag får många fler kommentarer, och unika sidvisningar har också ökat massor (vilket betyder att det faktiskt är aktivitet på bloggen! Igår hade jag t.ex 12 unika besökare, men hela 56 sidvisningar!) och när man har lite småtråkigt kan man sitta och klicka sig runt och hitta massa intresssanta personer och deras bloggar. Igår t.ex blev det för mig någon timmes mycket intressant läsning.

Skriv gärna en kommentar vad ni tycker om dessa sidor.
- Skriv om ni har blivit medlem genom mina länkar så jag vet vem jag ska tacka ^^
- Och skriv speciellt om ni har klagomål på någon av sidorna, så kan andra ta och se dom också. Vill inte lura in någon i nått dumt (fast det gör jag ju inte, jag litar på de här sidorna)
- Skriv även om ni har vart medlem på dessa sidor sen förut och berätta om t.ex erat godis var gott ^^

Ha en fortsatt trevlig dag :)
Mvh A-Girl

Kommentarer
Postat av: Mr love

Det har du redan skrivit. (A)

Visst följer jag din blogg bra. (A)

2008-07-28 @ 22:36:04
Postat av: Evisen

Sant, fast jag har via Mer-Trafik hitta intressanta bloggar som jag läst och fått många komentarer. Men metro är metro... suck

2008-07-30 @ 13:05:51
URL: http://www.metrobloggen.se/evisen
Postat av: Alvedon

Hmm... Gratisgodis verkar sådär, men mer-trafi suger fetma! Det är helt sämst...

2008-07-31 @ 22:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0