I've lost a friend.

Where did I go wrong I've lost a friend..

Jag undrar im nån verkligen fattar hur svårt det är. Om nån verkligen fattar hur jävla jobbigt det är.
Jag har förlorat vänner förut, och jag kommer förlora vänner igen.
Varenda gång det händer har man svårt att fatta varför, och det känns så svårt.

Men aldrig har det känts som nu.
Det är så jävla svårt att förlora kontakten med nån som inte bara var ens vän, utan ens allra bästa vän i 2 års tid.
Man kan inte förstå vad man har gjort som får den personen att bara strunta i en.
Jag vet att han är annorlunda, och kanske jag med på något sätt.
Men måste man vara så annorlunda att man inte kan behålla kontakten?
Man kanske inte måste, men tydligen väljer man så.

Det gör ont. Jävligt ont.

Kommentarer
Postat av: Carina

Det ordnar sig alltid. Kram Mamma.

2008-07-11 @ 17:10:01
Postat av: Lollo

Håller med din mamma Yozzan, det kommer ordna sig förr eller senare! Jag vet precis hur det är, även om jag har en av mina bästa vänner kvar så har jag förlorat en och vet exakt hu det känns, men det kommer lösa sig! men mig kommer du aldrig mista, det lovar jag! även efter gymnasiet ska vi hålla kontakten, skulle inte kunna leva utan dig! älskardig!

2008-07-11 @ 21:47:21
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Mr love

One way to describe the pain. :'(

Som du säger Komme rhända igen. Men kommer alltid att svida lika mycket. :(

Men sen är glädjen lite stor när man hittar en ny polare. ;)

//Mr love

2008-07-12 @ 00:45:10
Postat av: Edde

Har själv råkat ut för det men värre, min bästa kompis i 4års tid blev tyvärr min mobbare p.g.a av att jag vägrade köra WoW.

Aja, shit happens. lyssna på Mr:Love och de andra. Det löser sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0