Hemma och äter

Hejsan.

Är hemma en snabbis för att käka lite mat.
Om ungefär en kvart ska jag ta bussen tillbaka in till stan och träffa Oggy igen ^^
Vi ska se på film och dricka energidryck x)

Har vart på stan idag tsm med Oggy, Sofie, Jespa, Henke, Pontus å Nicke.
Vi hängde mestadels på Musikbörsen där folket plinkade på gitarrer/keyboards medan jag läste, och sen satt vi med Sofie när hon åt Sushi.
Sen åkte Oggy hem te sin pappa för att äta, och jag åkte hem för att äta. Och nu ska vi snart ses på stan för att dra hem te hans mamma, och se på film :D

Jag åt spagetti och köttfärssås, riktig mat för en gångs skull ^^
Iaf, bättre än nudlar och pomfritt vilket jag annars lever av x)

Sitter och lyssnar på "Joshua Radin - Closer", otroligt fin och bra låt. Sen att den och massa andra av Joshs låtar har vart med i Scrubs gör inte saken sämre direkt ;) Seriöst, lyssna på den. Den är verkligen vacker.

Och nu finns bilderna på vårt tält vi ska ha till buller uppe på bilddagboken, kolla den 4 Juli. InCokeITrust heter jag som sagt ^^
Sprejar

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad kul!! :) hoppas vi kan ses snart! <3

2008-07-07 @ 22:18:42
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0