Fotografen

Nu är jag hemma igen från en rätt så händelsevis dag ändå.

Jag och Kajsa åkte in med 20 i 12 bussen te stan. Vi köpte läsk och satt sen vid fontänen i solen och mådde bra.
Trots att en liten unge kom och ställde sig och blängde på Kajsa mwaha ^^
Sen klockan 1 så träffade vi fotografen igen. Så vi gick iväg mot ån och han tog lite bilder där. Eller ja, snarare massa bilder.
Jag hjälpte honom med ljuset ^^
Sen så gick vi vidare till gamla stan och fotade lite där, och sen till gräsmattan vid museumet.

Efter det så gick vi till stan och träffade Oggy. Och även Henke å Jannica en stund.
Satt och hängde i emotrappan, och efter ett tag kom Sofie å Jenny, och lite senare Linzie å Fredde.
Sen när Anden och fler folk kom så blev vi ivägkörda. Kan bero på att vi var massa folk som blockerade hela trappen ^^,

Sen så stack jag, Kajsa, Oggy och träffade Tobbe och rökte vattenpipa.
Sen var det dags att dra hem.

Träffade Emelie på bussen oxå, vilket var trevligt! :)

Rätt så tråkigt blogginlägg jag vet, men bara en update på dagen.
Nu ska jag ner och laga mat åt mig och min bror min. Jag känner mig snäll.

Kommentarer
Postat av: Mr love

Kan man få se någon bild? (A)

2008-07-22 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0