Fest ikväll ^^

Godmorgon.
Här sitter jag nyduschad och dan. Ska snart borsta håret. Men det gör så jävla ont så jag skjuter på det liite grann ^^
Sitter istället och skriver på msn med Adam å Jimmie, och lyssnar på Pain.
Ska snart ta och borsta håret iaf, sen ska jag äta lite och sen åka till stan. Ska träffa Oggy och säkert fler folk. Sen ikväll är det ju fest i bollan, vilket kommer bli najs :]

Jag funderar på om jag ska äta nudlar eller soppa.
Fast egentligen är jag inte hungrig alls, vilket stör mig..

Måste komma ihåg att köpa Kött och Grill krydda sen också. Så jag kan göra vitklökssås och äta pomfritt :D

Mina kläder idag:
Svartvitrutiga byxor
Augustibuller 07 funktionärs t-shirt
Spindelmannen vantarna

Sen har jag med mig min svarta tjocktröja som vanligt, ifall de blir kallt ikväll.
Och jag har bytt underkläder och strumpor iaf ifall nån fick för sig nå annat ^^

Nu tog musiken slut, så då är det väl dags att gå ner och packa det jag ska ha med mig och borsta håret.
Syns ikväll hoppas jag ;)

jkljkl

Kommentarer
Postat av: Mr love

-.-

Du leder visst. :(

Idag har det blivit helt fel. Hade först nya kläder, i typ 2 timmar. Sen kom de ner i tvätten på någon vänster när jag ska och spela tennis. -.-

Så nu har jag nya igen!

Kläder:

Normala kortbyxor och helfärgad tröja.

1 - 0 A-G. ^^

2008-07-23 @ 16:04:00
Postat av: caroline

wow,tack=) det var snällt sagt:D !

2008-07-24 @ 18:10:30
URL: http://carielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0