Fest den 23 ^^

Idag är jag hemma, något jag inte har vart på hela veckan.
Eller jo, jag har ju vart hem och diskat en dag, och hem och ätit en annan. Men idag ska jag faktiskt sova här oxå.

Idag har jag ätit Subway macka till lunch (igen) och sen har jag vart i Valbo med Ejika/Erika och Oggy. Vi rökte vattenpipa vid Sofiedalskolan och jag och Erika pratade gamla minnen. Om fin skola, idiotiska lärare, idiotiska elever och idiotisk rektor ^^ Vi pratade annat oxå, som inte var skolrelaterad. Oggy satt mest och log :P

Nu ska jag ner och plocka ur diskmaskinen, och sen ska jag laga mat.
Hade tänkt att äta pomfritt och kebab med vitlökssås. Men eftersom jag var så smart så glömde jag bort det, och nu är Konsum stängt så jag inte kan handla cream freishe till vitlökssåsen.
Får göra det till mat imon, och slänga i mig lite nudlar idag istället.

Jag vet att jag inte är särskilt aktiv här längre, men det går i perioder. Nu eftersom jag har bott hos Oggy i en vecka har det inte direkt blivit mycket datortid. Men jag försöker, och om ett tag kommer jag bättra mig ^^

Fest i boloungnern den 23 iaf, en onsdag. Kontakta mig för mer info :)

Kommentera mera, och annars så ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Mr love

Skolan lät ju normal. Sega lärare och rektorer. ^^



Så det är där du har varit. Vi har saknat dig på forumet. (A)

//Mr love

2008-07-17 @ 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0